Ieskatieties, kā šī lapa var būt noderīga!

Priecājamies, ka apmeklējiet mūsu jauno mājas lapu!
Mēs esam Biedrība ar vairāk kā 100 mājražotājiem, saimniecībām, amatniekiem un mazajiem ražotājiem no visas Latvijas!

Katalogs

Atrodiet un iepazīstieties ar mūsu Biedrības asociēto biedru katalogu!

Karte

Apskatiet ražotāju atrašanās vietas kartē un sameklējiet sev tuvāko!

Noderīga informācija

Uzziniet svarīgāko nozares informāciju, sekojiet jaunumiem un aktualitātēm!

Ražotāju veikals

Iepērcieties tieši no ražotāja! Pasūtiet un saņemiet ar piegādi!

Tirdziņi

Apskatiet mājražotāju un amatnieku tirdziņu kalendāru!

Bezmaksas degustācijas

Piesakiet bezmaksas produktu degustāciju Jūsu birojā!

Latvijas Mājražotāji ir Latvijas Mājražotāju un Mazo ražotāju Informācijas un Atbalsta Biedrības radīts un vadīts projekts informācijas apkopošanai par Latvijas mājražotājiem, mazajiem ražotājiem, zemnieku saimniecībām, amatniekiem un citiem nozares pārstāvjiem.

Latvijas Mājražotāji

Projekts ir uzsākts 2014.gada 2.februārī, pavisam nejauši mēģinot internetā atrast informāciju par veselīgu vietējo ražotāju un mājražotāju produkciju un ciešot neveiksmi un nonākot pie slēdziena, ka ir gan pieprasījums, gan piedāvājums, bet informācija vienuviet nav pieejama.

Tiek atvērts konts @Mājražotāji sociālajā tīklā Twitter. Atverot šo kontu, mēs, neliela domubiedru grupa – projekta autori un iniciatori, aicinājām mājražotājus iesūtīt informāciju par sevi, saviem produktiem, informāciju, kur to iespējams iegādāties. Aicinājām arī Twitter lietotājus mums pievienoties un iesūtīt mums informāciju par viņiem zināmajiem mājražotājiem un to produkciju.

Pamazām sākām saņemt vēstules un iegūto informāciju publicējām Twitter kontā. Aicinājām arī uz dažādām diskusijām par ražotājiem un nozari, sadarbībā ar mājražotājiem un mazajiem ražotājiem veidojām konkursus mūsu sekotājiem, balvās dodot ražotāju sarūpētos labumus.

Informācijas plūsmai un apjomam palielinoties, nolēmām, ka ar 140 zīmēm, ko ļauj izmantot Twitter ir par maz, lai pilnvērtīgi nodotu iegūto informāciju no ražotājiem, jau pēc divām nedēļām, februāra vidū, atvērām Latvijas Mājražotāji lapu sociālajā tīklā Facebook.

Šajā lapā varējām jau nodot plašāku un izsmeļošāku informāciju, kā arī rīkot interesantākus konkursus.

Nolūkā aptvert lielāku interesentu pulku, 2014.gada martā izveidojām kontu sociālajā tīklā LinkedIn, kā arī izveidojām lapu Latvijas lielākajā sociālajā tīklā Draugiem.lv.

Veicot aktivitātes sociālajos tīklos, sapratām, ka nepieciešama vietne internetā, kurā būtu apkopota mūsu ievāktā informācija. Saprotams, ka paši saviem spēkiem mēs to nevarētu paveikt un nolēmām dibināt Biedrību, lai kopā turpinātu iesākto, augtu un attīstītos.

Mērķis

Projekta mērķis ir savest kopā pircēju ar ražotāju, izveidojot vienotu datu bāzi internetā, informējot par ražotājiem, viņu produktiem, aktualizējot šo informāciju sociālajos tīklos un šajā mājas lapā, tādējādi veicinot pircēja interesi par nozari, ražotājiem un veicinot pieprasījumu pēc ražotāju produktiem.

Latvijas Mājražotāji ir ne tikai šīs vietnes adrese vai vārdu salikums mūsu Biedrības logotipā. Tas pamazām kļūst par spēcīgu zīmolu, kas apvienos kvalitatīvu pārtikas preču ražotājus, kuriem veselīgas pārtikas ražošana ir ne vien uzņēmējdarbības, bet arī domāšanas veids, nozares viedokļu līderus, speciālistus un mūsu sadarbības partnerus, kam šī tēma ir patiešām svarīga un tuva sirdij.

Lai arī sākotnēji šis projekts radīts pārtikas mājražotāju un mazo ražotāju informatīvam atbalstam, laika gaidā tam pievienojušies arī amatnieki un citi nozares pārstāvji.

Šajā projektā mēs informējam ne tikai par mājražotājiem vistiešākajā izpratnē. Šobrīd mēs apkopojam informāciju par mājražotājiem, zemnieku saimniecībām, kooperatīviem, mazajiem ražotājiem, mājas alus un vīna darītājiem, amatniekiem, neatkarīgi no to juridiskā statusa. Ikvienu, kurš vai nu ir sācis kā mājražotājs vai amatnieks un nu ir jau „izaudzis” un reģistrēts kā juridiska persona vai arī tādus ražotājus, kas strādā, izmantojot dabīgas izejvielas, roku darbu, tradicionālas receptes, ir atklāts, godīgs un neliels uzņēmums, kam noderētu papildus atpazīstamība un mārketinga atbalsts.

2016.gadā, kad top šī mājas lapa, projekts Latvijas Mājražotāji jau ir tikai neliela, bet ļoti būtiska daļa no tā, ar ko ikdienā nodarbojas Biedrība.

500 sekotāju stundas laikā

Izveidojot Twitter kontu @Mājražotāji un veicot pirmos ierakstus, stundas laikā tam pievienojās vairāk kā 500 sekotāju, kas apliecināja interesi par nozari un vajadzību pēc šāda konta.

Latvijas Mājražotāji Logo

Logotipa izveidei sociālajos tīklos pieteicās vairāki mākslinieki un no vairākiem iesūtītajiem variantiem tika izvēlēts logo, ko izveidojis ilustrators Edgars Sīms

Sociālo tīklu administrēšana

Saturu sociālajos tīklos kopš @Mājražotāji kontu izveides, joprojām ik dienu vada un veido projekta autori, sadarbībā ar sociālo tīklu satura veidošanas uzņēmumu Notre.lv

Trešais ietekmīgais zīmols Latvijā

2015.gada janvārī un martā zīmols Latvijas Mājražotāji ieņēma godpilno trešo vietu ietekmīgāko zīmolu topā, vērtējot zīmolus pēc sekotāju iesaistes.

2015.gada topā - devītais ietekmīgais zīmols Latvijā

2015.gada topā zīmols Latvijas Mājražotāji ieņēma godpilno devīto vietu ietekmīgāko zīmolu topā, vērtējot zīmolus pēc sekotāju iesaistes.

Atbildēt