Biedrība Latvijas Mājražotāji apkopo informāciju par Latvijas mājražotājiem, mazajiem ražotājiem, zemnieku saimniecībām, amatniekiem un citiem nozares pārstāvjiem.
Ik dienu apkopojam aktuālo informāciju par mazajiem ražotājiem un dalāmies ar to sociālajos tīklos un mājas lapā.
2
Realizācijas iespējas
Rīkojam tirdziņus un veicinām iespēju realizēt produkciju digitālajā vidē.
3
Atlaides un iespējas ietaupīt
Izprotot mazo ražotāju mērķus un vajadzības, piesaistām sadarbības partnerus, kas nodrošina izdevīgākus nosacījumus un zemākas cenas.
Mūsu mērķi
Apkopot informāciju un veidot mājražotāju, saimniecību un amatnieku katalogu
Komunicējot sociālajos tīklos un medijos, veicināt mazo ražotāju atpazīstamību un pieejamību
Atvieglot mazo ražotāju ikdienu, nodrošinot ar informāciju un iespējām ietaupīt resursus
Rīkot pasākumus, gadatirgus un izglītojošus seminārus biedru attīstībai un izaugsmei
Stratēģiska ilgtermiņa sadarbība
Biedrība tika izveidota ar mērķi atvieglot mājražotāju un amatnieku ikdienu, uzņemoties rūpes par informāciju, komunikāciju un mārketingu.
Mazais ražotājs
Resursi un zināšanas ražošanai un pārdošanai
Darbs ar klientiem, piegādātājiem
Plānošana
Ražošana
Pārdošana
Jaunas idejas, produkti, koncepti
Grāmatvedība, uzņēmējdarbība
Rūpes par sava uzņēmuma attīstību
Tīklošanās ar citiem biedriem, partneriem
Biedrība
Resursi un pieredze komunikācijā un mārketingā
Ziņas un informācija
Komunikācija iekšēji un ārēji
Partneru piesaiste, zemas cenas biedriem
Iespējas realizēt preci internetā un tirdziņos
Dizains, digitālie risinājumi
Iespēja papildināt zināšanas semināros
Iespējas rakstīt projektus, īstenot idejas
Komunikācija tiešsaistes grupās, vebināros
Neliels ieskats vēsturē
Interesanti fakti
500 sekotāju stundas laikā
Izveidojot Twitter kontu @Mājražotāji un veicot pirmos ierakstus, stundas laikā tam pievienojās vairāk kā 500 sekotāju, kas apliecināja interesi par nozari un vajadzību pēc šāda konta.
Latvijas Mājražotāji logo
Logotipa izveidei sociālajos tīklos pieteicās vairāki mākslinieki un no vairākiem iesūtītajiem variantiem tika izvēlēts logo, ko izveidojis ilustrators Edgars Sīms
Sociālo tīklu administrēšana
Saturu sociālajos tīklos kopš @Mājražotāji kontu izveides, joprojām ik dienu vada un veido projekta autori, sadarbībā ar digitālo satura mārketinga aģentūru Notre
Trešais ietekmīgākais zīmols Latvijā
2015.gada janvārī un martā zīmols Latvijas Mājražotāji ieņēma godpilno trešo vietu ietekmīgāko zīmolu topā, vērtējot zīmolus pēc sekotāju iesaistes.
2015.gadā – devītais ietekmīgākais zīmols Latvijā
Zīmols Latvijas Mājražotāji ieņēma godpilno devīto vietu ietekmīgāko zīmolu topā, vērtējot zīmolus pēc sekotāju iesaistes.
“Using Ollie made it easy to experiment with different layouts and design combinations. Within minutes, we were building a production-ready site.”
Zane Silgale
SIA Lubeco direktore
“I knew from the moment I saw it that this was the template for our business. So much flexibility and variety. I've been having a blast creating our businesses website!”
Jānis Kalnietis
Arhitekt vadītājs
“When I saw how easy it was to copy and paste the sections I was sold. Ollie has everything we needed and more to create a site for our client – we will be repeat users for sure.”
Kristaps Jaundzems
WATT vadītājs
Kādēļ izvēlēties aģentūru nevis algot uzņēmumā speciālistu?
Notre
Speciālists
Spēs tikt galā ar sociālo tīklu komunikāciju
Lielāki cilvēku un dažādu rīku resursi
20+
Viens speciālists
Stratēģiska plānošana un projektu vadība
Tik, cik pagūs izdarīt
Plašāka pieredze, strādājot dažādās nozarēs vienlaikus
Zināšanas, radošas idejas un pareizā attieksme
Ierobežoti
Spēja nodrošināt visu nepieciešamo pakalpojumu klāstu (saturs, dizains, foto, video, programmēšana u.tml.)